Iris Sophia de Wijs

Nu Iris groot is, is zij Legomaster

Een contentstrategie is als een legoset. Met de juiste bouwstenen kom jij tot een prachtig kunstwerk. Als legomaster zorg ik dat jij de juiste steentjes kiest. Ik verzamel de juiste content-parts en verbind deze. En creëer een speelse basis die ik uitwerk tot powercontent. Samen bouwen we continu aan de strategie.

DLG wink mint

“Pas als ik weet wie jij bent en waar je voor staat, ga ik tikken. Zo zet ik content op papier die honderd procent ‘jij’ is.”

Iris Sophia de WijsTekstschrijver en adviseur

Waar sta jij voor?

Bouwen aan een unieke legoset

Wat hebben de legosets van Star Wars, Disney en Duplo met elkaar gemeen? Ze bestaan stuk voor stuk uit blokjes met karakteristieke noppen. Net zoals iedere legoset anders is, is jouw bedrijf dat ookAnders dan de concurrent om de hoek. Ik zoek naar de noppen die je onderscheiden. Naar een spot-on tone of voice. En naar rake communicatie-uitingen die als lego-onderdelen naadloos in elkaar klikken 

Wij gaan voor hetzelfde doel

De constructie voor onze samenwerking

Als extern teamlid zijn jouw doelen, mijn doelen. Ik grijp die met twee handen aan. En leer jou en je bedrijf gedurende onze samenwerking graag écht kennen, zodat ik een complete aanvulling ben op jouw bedrijf. Geen strak en stug contact. Maar gezellig en frivool. Heb je een vraag, dan bel je me op.  

Ik hang graag de creatieve slingers op. Maak een feestje van iedere zin die ik tik. Liever dat het een tandje minder mag, dan dat je denkt ‘jeetje wat een saaie tekst’. Zo breng ik jou iets nieuws. Iets wat je nog niet eerder hebt gezien. Onderscheid je van de menigte. Laat je door mij verrassen.

Dit Lotje:

Nestelt zich dolgraag als collega op afstand. 

Tikt dolgraag over gezondheidsthema’s. 

Rapt woordgrappen bij het ontbijt.