Blogs

De kogel is door de kerk: er komt een nieuwe website. Het design en de webteksten kunnen namelijk wel een opfrisbeurt gebruiken. Zo ook bij Door Lotje Getikt. Maar tijd is kostbaar en wanneer ook wij daar geen tijd voor vrij maken, blijft de realisatie onnodig lang liggen. Daarom stelden wij onszelf een doel: binnen 2 weken schrijven wij alle nieuwe webteksten, tientallen blogs en opiniestukken en vullen we contentkalender voor 1 jaar. 

Onmogelijk? Nee hoor. Want wie slim denkt, krijgt veel meer voor elkaar. En nog snel ook.

Lees verder

Nagenoeg iedereen kan pretenderen SEO tekstschrijver te zijn. Zichzelf kronen tot koning van de online content. Maar hoe onderscheid je in de jungle aan freelance copywriters wie daadwerkelijk expertise heeft? En wie maakt met zijn creatieve pen van jouw bedrijf de Tarzan van de online wereld? Stel de volgende vragen en jij weet snel wie er voor je zit. Wie een tien scoort, mag blijven.

Lees verder

Met ingang van nu, verbeteren we in vijf stappen jouw SEO. Hierbij gaan we voor de verandering even voorbij aan het feit dat jouw website inderdaad mobiel moet zijn, en natuurlijk het is absoluut verstandig om minimaal eens per twee weken te bloggen en ja, social media speelt ook een grote rol en vanzelfsprekend moeten de beelden goed zijn. Maar ja, jij bent superman niet. In jouw dag zitten ook maar 24 uur. En je moet ergens beginnen. Start daarom hier.

Lees verder

Jouw potentiële klanten zitten overal. Door de inzet van internet als marketingtool wordt het steeds makkelijker die personen te bereiken. Mits je het goed aanpakt. We geven tips om een contentmarketing strategie uit te stippelen.

Lees verder

Harry Piekema pakte heel Nederland in met zijn rol als goedlachse supermarktmanager van Albert Heijn en iedereen kent de reclames van AXE waarin hordes vrouwen achter mannen aanrennen die zojuist AXE hebben opgespoten. Hoewel supermarkten of deodorant niet de meest spannende onderwerpen zijn, weten we allemaal waar het over gaat. Sterker nog, we vinden het zelfs leuk. Het moge duidelijk zijn: succesvol storytelling inzetten kan een bedrijf een hoop opleveren. Maar hoe vertel je zo’n mooi verhaal?

Lees verder