Contact

Door Lotje Getikt is een SEO gecertificeerd tekstbureau. Teksten van Door Lotje Getikt bereiken hun doel en doelgroep en zijn afgestemd op jouw wensen. We schrijven niet alleen teksten. Maar helpen je met heel je contentplan. Van social media tot advertorials. Wij adviseren je zodat jij zo hoog mogelijk kan scoren. Voor een praatje over jouw content ben je welkom op het kantoor in Tilburg.

Stuur een bericht

Contactgegevens

Door Lotje Getikt
Veemarktstraat 34
5038 CV Tilburg

+31 (0) 13 302 9009
tekst@doorlotje.nl

Veelgestelde vragen

Ik heb volgende week nieuwe teksten nodig. Kan dat?

We tikken misschien met 2859 slagen per minuut. Maar zó snel zijn we nou ook weer niet. Het lukt ons daarom niet altijd om binnen een week je teksten te schrijven. De gemiddelde tijd voor een opdracht is 3 weken. Zo kunnen we de kwaliteit bewaken, is er tijd om de tekst intern na te lezen en om een correctieronde te doen. De tijd is natuurlijk ook afhankelijk van de grootte van je opdracht. We houden je heel het proces up to date over de stand van zaken.

Hoe lang duurt het voordat ik de teksten in mijn mailbox krijg?

Gemiddeld duurt het drie weken voordat jij je cadeautje van ons in je mailbox ontvangt. Dit is afhankelijk van de omvang van de opdracht.

Ik wil niet alleen teksten, maar ook een nieuwe website, foto’s en/of vertalingen. Doen jullie dat ook?

Wij zelf doen dat niet. Maar wij werken met partners die dat wel doen. We nemen de volledige projectmanagement op ons. Daar hoort het zoeken van de juiste partners ook bij. Wij kennen voor ieder budget een geschikt persoon.

Ik zoek iemand om mijn socialmediakanalen bij te houden. Kan ik hiervoor bij jullie terecht?

Het bijhouden van je socialmediakanalen doen wij niet. Maar, we zorgen er wel voor dat jij alleen nog maar op ‘publish’ hoeft te drukken. We leveren socialmediaberichten bij iedere tekst die je van ons krijgt. We maken een excel contentplanning voor je social media. Het posten blijft je eigen verantwoordelijkheid. Op die manier kan jij ook actief reageren op comments en vragen. Wij kunnen deze niet altijd beantwoorden. En social media zijn communicatieplatformen, waar de interactie met je klant van groot belang is.