Eventcontent
Voor iedereen die erbij wil zijn
Erbij zijn is meemaken! Niets tegen in te brengen. Behalve dat sommigen simpelweg niet naar jouw event kunnen komen. Wat gebeurt er met enthousiastelingen die het niet willen missen, maar toch niet aanwezig zijn? Niets. Ze moeten braaf wachten op volgend jaar, totdat jij weer start met de marketing van je event. En zij hun interesse alweer zijn verloren. Met eventcontent ben jij voor, na en tussen evenementen door top-of-mind.

“Met dit product heeft DLG de tijdsgeest perfect te pakken. Dit soort content houdt mij betrokken en bespaart mij werk- en reistijd.”
De noodzaak van eventcontent
Wanneer het een zakelijke beurs, event, congres of lezing betreft, moet je keuzes maken. Een hele werkdag missen, betekent ongewenst overwerken in de dagen ervoor en erna. Bovendien sta je niet meteen te springen om een compleet congres bij te wonen als je alleen maar geïnteresseerd bent in de lezing om 9 en 15 uur. En daar komt eventcontent to the rescue.

Dit brengt eventcontent jou

Talloze mogelijkheden
Op afstand bijgepraat met eventcontent
Komt er een bezoeker minder, dan mist die met onze eventcontent niets. Van alle lezingen maken we mooie, samenvattende verhalen die inspireren. We interviewen bezoekers over hun aanwezigheid en belichten de nieuwste gadgets, ontwikkelingen of diensten uit. We creëren rubrieken en zetten stands of sprekers in de spotlight. En we maken van dit alles een prachtig gebundeld magazine of een gebonden brochure met talloze socials, blogs, mailings en andere deelbare contentuitingen ter ondersteuning.
Efficiëntie ten top
Slim met onze tijd omgaan
Het thuiswerken, hybride werken en online werken heeft ons de voordelen ervan doen inzien. Je hoeft niet overal hoef bij te zijn om het toch mee te maken. Soms volstaat een video achteraf, een online samenvatting of slechts een socialmediabericht met bullets.

Onze persoonlijkheid
Leer ons kennen

Functioneel kritisch
Wij gaan niet klakkeloos aan de slag, maar denken na over hoe jij jouw doel het beste bereikt. Zien we hoe het beter kan? Dan delen we dat altijd met je.

Fris
Jouw unieke toegevoegde waarde vertalen wij in creatieve teksten met aansprekende voorbeelden. Clichés zijn verboden.

Doelgroepgericht
Iemand die een vakantie boekt, wil anders worden aangesproken dan iemand die een uitvaart regelt. Bij het schrijven van webteksten spreken we jouw doelgroep optimaal aan.

Zelfstandig
Jij wilt goede content, maar hebt weinig tijd. Wij begrijpen dat. Wij schakelen daarom volledig zelfstandig en houden je overal van op de hoogte.
Mooi ingepakt
Promotie en aftersales als gebundeld product
Met onze eventcontent heb je een prachtig stuk aftersales in handen waarmee je klanten bindt en afwezigen informeert. Daarnaast kun je de communicatie inzetten om alvast bezoekers voor volgend jaar te werven.

Wanneer is jouw event?
Laat ons jouw eventcontent schrijven
