Eventcontent

Voor iedereen die erbij wil zijn

Erbij zijn is meemaken! Niets tegen in te brengen. Behalve dat sommigen simpelweg niet naar jouw event kunnen komen. Wat gebeurt er met enthousiastelingen die het niet willen missen, maar toch niet aanwezig zijn? Niets. Ze moeten braaf wachten op volgend jaar, totdat jij weer start met de marketing van je event. En zij hun interesse alweer zijn verloren. Met eventcontent ben jij voor, na en tussen evenementen door top-of-mind.

DLG wink mint

“Met dit product heeft DLG de tijdsgeest perfect te pakken. Dit soort content houdt mij betrokken en bespaart mij werk- en reistijd.”

Be there or be square

De noodzaak van eventcontent

Wanneer het een zakelijke beurs, event, congres of lezing betreft, moet je keuzes maken. Een hele werkdag missen, betekent ongewenst overwerken in de dagen ervoor en erna. Bovendien sta je niet meteen te springen om een compleet congres bij te wonen als je alleen maar geïnteresseerd bent in de lezing om 9 en 15 uur. En daar komt eventcontent to the rescue 

Inge Fransen

Dit brengt eventcontent jou

1

Jouw bezoeker hoeft niet te komen om toch bijgepraat te zijn. Met onze eventcontent komen we op de dag van jouw zakelijke beurs of congres op locatie en maken we een compleet arsenaal aan tekstproducten die in jouw voordeel werken.
2

Jouw bezoeker hoeft niet te komen om toch op de hoogte te zijn van de laatste trends. Wij informeren ze achteraf. En door met speciale URL’s te werken heb je zelfs inzicht in de productaanschaf of de verkoop van diensten via onze eventcontent.
3

Degenen die wel aanwezig waren, ontvangen na het event een naslagwerk. Wie toch spijt heeft niet bij een lezing te zijn geweest, kan dat digitaal met zichzelf goedmaken.
4

Je ontvangt voldoende content, socialmediaberichten en mails. Met de input van dit jaar kun je de beurs van volgend jaar alweer aankondigen. Zo maak je nog meer mensen enthousiast om te komen.

Talloze mogelijkheden

Op afstand bijgepraat met eventcontent

Komt er een bezoeker minder, dan mist die met onze eventcontent niets. Van alle lezingen maken we mooie, samenvattende verhalen die inspireren. We interviewen bezoekers over hun aanwezigheid en belichten de nieuwste gadgets, ontwikkelingen of diensten uit. We creëren rubrieken en zetten stands of sprekers in de spotlight. En we maken van dit alles een prachtig gebundeld magazine of een gebonden brochure met talloze socials, blogs, mailings en andere deelbare contentuitingen ter ondersteuning. 

Efficiëntie ten top

Slim met onze tijd omgaan

Het thuiswerken, hybride werken en online werken heeft ons de voordelen ervan doen inzien. Je hoeft niet overal hoef bij te zijn om het toch mee te maken. Soms volstaat een video achteraf, een online samenvatting of slechts een socialmediabericht met bullets.

Zo zet je content in als onderdeel van je communicatiestrategie.

Onze persoonlijkheid

Leer ons kennen

DLG Functioneel-kritisch

Functioneel kritisch
Wij gaan niet klakkeloos aan de slag, maar denken na over hoe jij jouw doel het beste bereikt. Zien we hoe het beter kan? Dan delen we dat altijd met je.

DLG Fris

Fris
Jouw unieke toegevoegde waarde vertalen wij in creatieve teksten met aansprekende voorbeelden. Clichés zijn verboden.

DLG Doelgroepgericht

Doelgroepgericht
Iemand die een vakantie boekt, wil anders worden aangesproken dan iemand die een uitvaart regelt. Bij het schrijven van webteksten spreken we jouw doelgroep optimaal aan.

DLG Zelfstandig

Zelfstandig
Jij wilt goede content, maar hebt weinig tijd. Wij begrijpen dat. Wij schakelen daarom volledig zelfstandig en houden je overal van op de hoogte.

Mooi ingepakt

Promotie en aftersales als gebundeld product

Met onze eventcontent heb je een prachtig stuk aftersales in handen waarmee je klanten bindt en afwezigen informeert. Daarnaast kun je de communicatie inzetten om alvast bezoekers voor volgend jaar te werven.  

DLG Door Lotje Getikt

Wanneer is jouw event?

Laat ons jouw eventcontent schrijven