Renske van Opdorp

Nu Renske groot is, is zij avonturier

Ik speur naar uniekheden. Wat maakt een bedrijf, thema of product bijzonder? Tijdens mijn veldonderzoek achterhaal ik meteen de tone of voice, inhoud en strategie. Net als Indiana Jones puzzel ik alle input aan elkaar en ga ik voor de schatkist op het einde, in de vorm van een goed verhaal. En daar word ik zo enthousiast van, dat ze me haast moeten casten voor de nieuwste film.

DLG wink mint

“Ik zie altijd the bigger picture. Zo neem ik de website, het design, social media en andere belangrijke elementen mee tijdens mijn schrijfsafari.”

Renske van OpdorpTekstschrijver en contentstrateeg

Ga mee op reis 

Bewandel de ongebaande paden

Met mijn marketingervaring snap ik waar jij vandaan komt. En dat het niet enkel gaat om het laten schrijven van een tekst, maar om wat jij wil bereiken. Je wil leads, betere branding, meer bekendheid of meer sales. Daarom achterhaal ik altijd de reden achter jouw vraag of briefing. 

Bovendien denk ik verder dan de content waar jij om vraagt. Waar toon je het straks en wat doe je ermee zodra het online staat? Op welke socialmediakanalen plaats je het en wat zijn je vervolgstappen? Met mijn marketingervaring zie ik jouw uitdagingen in een breder perspectief en kansen die anderen niet zien. Een gebaand pad? Voor mij reden om een alternatieve, en veel leukere, route te vinden.  

Expeditieleider

Van creatieve concepten

Met creatieve concepten breng ik jouw strategie en uiteindelijke content tot leven. Grappig, ludiek, opvallend of gewoon een campagne die jouw merk ademt: het is maar net wat jij nodig hebt. Om tot een sterk concept te komen, beperk ik mijn creativiteit niet tot het Door Lotje Getikt kantoor. Zelfs tijdens een wandeling of thuis aan de eettafel draait de rechterhelft van mijn brein overuren. Het beste gevoel is het eureka-moment bij een waanzinnig idee. En dat wordt alleen maar versterkt wanneer jij ook denkt: dít is het 

Dit Lotje:

Is een gekke kattenmoeder en schaamt zich daar niet voor; 

Mag je wakker maken voor creatieve brainstormsessies; 

Heeft een sneakerverzameling waar je u tegen zegt.