Informatieve advertorial

John Beerens Magazine

De informatieve advertorial voor de White Smile Company geeft de doelgroep direct antwoord op prangende vragen en inspireert om een afspraak te maken.

Informatieve advertorial

Het beautymagazine van John Beerens was voor de White Smile Company de perfecte plek voor een informatieve advertorial. Het magazine wordt meegestuurd met beautyproducten die via de webshop worden aangeschaft en ligt in de kapperszaak. De beautyminded doelgroep is precies het publiek dat de White Smile Company wilde bereiken met het artikel.

Informatieve advertorial

Een goede tekst die in een passend magazine staat, is een goede manier om jouw doelgroep direct aan te spreken. Het helpt met de naamsbekendheid, geeft de juiste informatie op een moment dat de lezer daar specifiek naar op zoek is en biedt op hetzelfde moment de helpende hand. Ook wanneer je inzet op online marketing, vormt een advertorial een goede aanvulling op de marketingmix. Deze helpt offline geïnteresseerden jouw online omgeving te vinden. Dit zie je in het voorbeeld van het John Beerens magazine waarbij bezoekers van de kapperszaken online producten aanschaffen of zoeken naar meer informatie over de White Smile Company.

Betrek print bij online marketing

Online en offline communicatie versterken elkaar. Een advertorial kan een sterke bijdrage leveren aan jouw contentstrategie. Vraag Door Lotje Getikt om meer informatie.

advertorial white smile company