Creatief interviewer gezocht? Hier gevonden

HIT MKB

HIT MKB brengt om de maand een magazine uit. Hiervoor werd een creatief interviewer gezocht. Door Lotje Getikt vervulde die rol met verve voor de rubriek: Schilderinterview.

Schilderinterview bedrijfsblad HIT MKB

Creatief interview

Het magazine HIT-mkb heeft iedere twee maanden wel een heel bijzondere opdracht voor Door Lotje Getikt: het maken van een schilderinterview. De bedoeling is dat eigenaren van diverse bedrijven hun rol binnen het bedrijf aan Charlotte uitleggen door middel van een schilderij. Bregje Horsten verzorgt het nodige lesje kunstgeschiedenis en biedt daarbij inspiratie. De reacties zijn niet mis. Bregje zei: “Ik kan me de gesprekken iedere keer precies voor de geest halen. Super mooi geschreven”. En opdrachtgever Esther van Loon mailde naar aanleiding van het artikel met de directeuren van Citroën VOS: “Dit is zoooo goed! Ik vind prachtig een stom woord maar hier zeer gepast!”.

Interviewer gezocht

Ben jij ook op zoek naar een bureau dat voor jou op een creatieve manier klanten interviewt? Of wil jij jouw bedrijf eens op een andere manier onder de aandacht brengen? Door Lotje Getikt zorgt niet alleen voor een originele manier van interviewen, ook de tekst wordt creatief ingestoken en we denken met plezier mee over de verschillende manieren van verspreiding.

Creatief interviewer gezocht? HIT MKB vond Door Lotje Getikt voor de vaste rubriek: het Schilderinterview