E-mailmarketing met hoge conversie

Meerdink Verhuur

Meerdink Verhuur vroeg Door Lotje Getikt om een e-mailmarketingcampagne te starten. De eerste nieuwsbrief resulteerde direct in vier offerteaanvragen en ook mailings hierna blijken een mega groot succes.

Bekijk de mailing ook online

Creëer een paspop

Wij stellen altijd voor om iedere twee weken een nieuwsbrief uit te brengen waarbij één thema wordt behandeld. Meerdink verhuurt zoveel producten, die moeten in samenhang worden gepresenteerd om een totaalplaatje te vormen. Zo creëer je voor de lezer hetzelfde effect als een paspop in de winkel. Het setje is al compleet: eenvoudig om het zo mee naar huis te nemen.

E-mailmarketing met hoge conversie

Op de eerste nieuwsbrief, die je met de link hierboven bekijkt, kwamen direct vier aanvragen binnen. Ook de tweede nieuwsbrief over de aankleding rondom een kunstschaatsbaan scoorde zo goed. Het juiste e-mailbestand verdeeld in meerdere groepen: privé, eerder geïnteresseerden en klanten doet onder andere de truc. Een schaatsbaan bouw je niet in jouw achtertuin. Vandaar dat die mailing niet naar de privégroep werd verstuurd.

Doelgerichte mailings

En het kan soms nog meer doelgroepspecifiek. Zo kwam Meerdink Verhuur zelf op het idee om naar 21 verhuurders van stretchtenten in Nederland een mailing de deur uit te doen over perfecte op maat gelegde vloeren. Uiteraard te huur. Ook deze mail was een succes met directe aanvragen.

e-mailmarketing voor jou

Uiteraard kunnen er ook goede resultaten worden behaald met e-mailmarketing voor jou. Vraag informatie aan bij Door Lotje Getikt en maak een afspraak.