Nieuwsbrief als lead generator

Jouw klantenbase is goud

Een e-mailadres is jouw troef. Een manier om klanten binnen te halen, te behouden en te veranderen in diehardfans. Speel je de juiste kaarten, dan win je dit spelletje hartenjagen gegarandeerd. Door Lotje Getikt helpt je graag aan de trofee.

DLG wink mint

“Met een wekelijkse of maandelijkse nieuwsbrief houd je je contacten warm. Zo ben jij top-of-mind wanneer ze je jouw product of dienst nodig hebben.”

Maud EwalsSocial media strateeg

E-mailadressen verzamelen

Bereik het met sterke tekst

Zonder e-mailadres geen nieuwsbrief. Verover de harten van potentiële lezers daarom eerst met andere content. Bijvoorbeeld een e-book met waardevolle informatie in ruil voor een e-mailadres waarop ze nóg meer van die interessante artikelen kunnen ontvangen. Geen idee hoe je dat doet? Wij gelukkig wel. Door Lotje Getikt bedenkt graag samen met jou een e-mailmarketingstrategie waarmee je deze slag gegarandeerd wint.

Een greep uit onze blog projecten

29 april 2020 in B1: direct duidelijk

B1 schrijven? Maak deze fouten niet meer

Jouw content moet vlammen. Lezers moeten aan je lippen hangen en doorklikken…
Read More
29 april 2020 in B1: direct duidelijk

Waarom je je niet hoeft te schamen voor Jip-en-Janneketaal

Je hebt het licht gezien en weet dat B1-teksten goed aanslaan. Toch…
Read More
29 april 2020 in B1: direct duidelijk

B1 en video: gouden combinatie of niet?

Super! Met heldere content zit het helemaal goed dankzij jouw B1-teksten. Je…
Read More
DLG Door Lotje Getikt

Met een nieuwsbrief

Laat je jezelf zien

Een nieuwsbrief is als de schoppen vrouw bij het Duizenden. Richt de mailing goed in en je scoort punten bij de lezer. Speel je het spel fout, dan verlies je de pot. Wat niet werkt: maandelijkse updates over nieuwe medewerkers. Inspireer de lezers liever met informatie die ertoe doet. Voed ze met jouw kennis. Enthousiasmeer ze met speciale acties. Afwisseling is key. Alleen zo steek je er straks met kop en schouders boven uit.

Onze persoonlijkheid

Leer ons kennen

DLG Functioneel-kritisch

Functioneel kritisch
Wij gaan niet klakkeloos aan de slag, maar denken na over hoe jij jouw doel het beste bereikt. Zien we hoe het beter kan? Dan delen we dat altijd met je.

DLG Fris

Fris
Jouw unieke toegevoegde waarde vertalen wij in creatieve teksten met aansprekende voorbeelden. Clichés zijn verboden.

DLG Doelgroepgericht

Doelgroepgericht
Iemand die een vakantie boekt, wil anders worden aangesproken dan iemand die een uitvaart regelt. Bij het schrijven van webteksten spreken we jouw doelgroep optimaal aan.

DLG Zelfstandig

Zelfstandig
Jij wilt goede content, maar hebt weinig tijd. Wij begrijpen dat. Wij schakelen daarom volledig zelfstandig en houden je overal van op de hoogte.

Mailfow

Van eendagsvlieg naar beroemdheid

Wanneer je een dienst of product verkoopt, heb je de klant zijn aandacht getrokken. Maar de focus verslapt als je daarna nooit meer je gezicht laat zien. Met een mailflow glip je niet uit het zicht. Stap met een line-up aan (geautomatiseerde) mails continu het brein van jouw klant binnen. Zo laat je geen kans onbenut en ben je altijd top of mind.

Word geopend

Steek er bovenuit

Je kent het: jouw inbox loopt over van de nieuwsbrieven. Hoe zorg je dat lezers jouw mail openen, lezen en verder klikken en je strategie niet als een kaartenhuis uit elkaar valt? Het draait om drie spelregels: uniek, regelmaat en what’s in it for me. Daar houdt Door Lotje Getikt zich aan. Ervaar het zelf.

Vernieuwen

Met nieuwe webteksten schiet jij als een raket vooruit

Bijhouden

Jouw content staat nooit meer stil