Een ghostwriter schrijft perfecte longcopy

Ken ik jou niet ergens van?

Voordat je een relatie met iemand aangaat, wil je iemand eerst leren kennen. De eerste date blijft oppervlakkig, maar bij afspraak tien ga je de diepte in. Contentmarketing werkt niet anders. Voordat potentiële klanten met je in zee gaan, willen ze weten wie jij bent. Een ghostwriter tekent jouw verhaal graag op in aantrekkelijke longcopy. Van e-book tot pillar page. Wedden dat jouw klant daarna naar meer smacht?

DLG wink mint

“De juiste balans tussen informatie, conversie en tone of voice is cruciaal voor een advertorial. Daarom duiken we niet alleen in jouw bedrijf, maar ook in de website waar de advertorial op wordt geplaatst.”

Maartje BeekStrategisch accountmanager

Autoriteit

Op alle vragen een antwoord

Een diepgravend e-book over hoe je een hypotheek afsluit of een longread over hoe je een eigen bedrijf opzet: jouw lezer smult van deze waardevolle informatie. Een ghostwriter zet die voor je op papier. Met longcopy laat je jouw potentiële klant zien dat jij wat te vertellen hebt. Doordat je ongestelde vragen beantwoordt, overtuig je hem ongemerkt van jouw expertise.

Inge Fransen

Een greep uit onze blog projecten

29 april 2020 in B1: direct duidelijk

B1 schrijven? Maak deze fouten niet meer

Jouw content moet vlammen. Lezers moeten aan je lippen hangen en doorklikken…
Read More
29 april 2020 in B1: direct duidelijk

Waarom je je niet hoeft te schamen voor Jip-en-Janneketaal

Je hebt het licht gezien en weet dat B1-teksten goed aanslaan. Toch…
Read More
29 april 2020 in B1: direct duidelijk

B1 en video: gouden combinatie of niet?

Super! Met heldere content zit het helemaal goed dankzij jouw B1-teksten. Je…
Read More

SEO

Ook de zoekmachine wil je leren kennen

Niet alleen jouw klant, maar ook de zoekmachine waardeert lange artikelen. Verschillende onderzoeken wijzen uit dat longcopy beter rankt dan short copy. Tenminste, wanneer je het goed doet. Websites met keyword stuffing swipet Google zonder pardon naar links. Het geavanceerde algoritme ziet namelijk steeds beter of jij echt je best hebt gedaan om kwalitatieve content aan te bieden.

Onze persoonlijkheid

Leer ons kennen

DLG Functioneel-kritisch

Functioneel kritisch
Wij gaan niet klakkeloos aan de slag, maar denken na over hoe jij jouw doel het beste bereikt. Zien we hoe het beter kan? Dan delen we dat altijd met je.

DLG Fris

Fris
Jouw unieke toegevoegde waarde vertalen wij in creatieve teksten met aansprekende voorbeelden. Clichés zijn verboden.

DLG Doelgroepgericht

Doelgroepgericht
Iemand die een vakantie boekt, wil anders worden aangesproken dan iemand die een uitvaart regelt. Bij het schrijven van webteksten spreken we jouw doelgroep optimaal aan.

DLG Zelfstandig

Zelfstandig
Jij wilt goede content, maar hebt weinig tijd. Wij begrijpen dat. Wij schakelen daarom volledig zelfstandig en houden je overal van op de hoogte.

Vorm

Overtuig van e-book tot pillar page

Zoals je niet elke date bij hetzelfde tapasrestaurant eet, wil jouw lezer jou ook graag op verschillende manieren leren kennen. Door Lotje Getikt bedenkt daarom graag een contentraket voor jouw organisatie. Hierin lichten we uit welke mix van long én short copy perfect bij de doelgroep past. Van een kort blog tot sterke longread. En van e-book tot pillar page.

Werkwijze

Jij praat, wij tikken

Jij barst van de kennis over jouw organisatie, wij nog niet. Daarom vragen onze ghostwriters jou of jouw collega’s graag het hemd van het lijf over het onderwerp dat je wilt behandelen. Dat inhoudelijke interview verwerken we vervolgens tot een contentraket in de vorm van een hele serie blogs, longreads en noem maar op. Je ontvangt van ons een kant-en-klaar pakket waar je meteen mee verder kunt. Je hoeft alleen nog maar op de publicatieknop te klikken. Makkelijk, toch?

Vernieuwen

Met nieuwe webteksten schiet jij als een raket vooruit

Bijhouden

Jouw content staat nooit meer stil