Lancering na lancering. Deze week schoot stagiaire Eva opnieuw contentraketten de lucht in. In haar vijftiende stageweek tikte ze vooral teksten voor een specifieke opdrachtgever: Huisartsenposten Oost-Brabant. Content die gaat over het werk van triagisten binnen de huisartsenposten. Doel: meer personeel werven die aan het werk gaat als triagist.
Even voorstellen
Hoi! Mijn naam is Eva. In het weekend scheur ik op de racefiets het liefst over fietspaden. Doordeweeks racen mijn vingers over het toetsenbord van Door Lotje Getikt. Als vierdejaars journalistiekstudent mag ik namelijk mijn afstudeerstage bij dit toffe Tilburgse bedrijf lopen. Hoe ik dat vind en wat ik precies doe, lees je wekelijks hier in mijn blog.
De triagist in mensen aanwakkeren
Voor Huisartsenposten Oost-Brabant tik ik met een collega aan teksten voor de contentraket. De teksten gaan over het werk binnen de huisartsenpost als triagist. Deze mensen zijn hard nodig. Met de teksten laten we zien wat het werk precies inhoudt. En daarmee enthousiasmeren we nieuwe mensen de overstap te maken naar de huisartsenpost.
Dit is de contentraket
Heb je wel eens getraind om fit te worden? Dan weet je dat een goede conditie inzakt zodra je minder beweegt. Zonde van de moeite. Voor een website is het niet anders. Houd jouw content daarom doorlopend up-to-date. Geef ons een onderwerp en wij maken er een contentraket van. Zo schiet jouw zichtbaarheid omhoog.
Jij wilt ook je zichtbaarheid een boost geven
Op bezoek bij een opleidingsavond
Voordat een nieuwe medewerker bij de HAP begint, volgt diegene een opleidingstraject. Daar wilden wij ook bij zijn. Input voor meer verhalen. Deze week vertrokken we dan ook naar Den Bosch om daar een les te volgen.
Na die les was alle informatie binnen. We konden aan de slag. Dus tikten we de afgelopen week de blaren op onze vingers. Om deze contentraket te lanceren, maakten we de volgende producten:
☎️ Een rubriek met meerdere afleveringen over het eerste belletje van een triagist.
☎️ Een sfeerverslag van de opleidingsavond.
☎️ Een verhaal over de tijdlijn van het opleidingstraject.
☎️ Een artikel met weetjes over de opleiding voor triagist.
☎️ Een stuk over een teammanager die vertelt over het opleidingstraject.
☎️ Twee verschillende socialreeksen.
Klaar voor het werven van nieuw personeel
En nu? Nu is het de hoogste tijd om de content op te leveren zodat de opdrachtgever ermee aan de slag kan. Zij schieten de teksten de ruimte in. En de nieuwe sollicitanten vinden vliegensvlug hun weg naar de Huisartsenposten Oost-Brabant. Hun ruimtereis naar het eerste belletje als triagist, begint bij onze tekst.
Schiet ook raketten de lucht in.