Blogs

In ‘Een minuutje met Lotje’ praat Charlotte jou in één minuut (of zelfs nog sneller!) bij over een onderwerp dat belangrijk is voor jouw bedrijf. Op Lotjes manier. Ideaal voor als je even geen zin hebt in lappen tekst of weinig tijd hebt.

Lees verder

Als je niet weet hoe een persbericht in elkaar steekt, is de kans heel groot dat deze linea directa de prullenbak ingegooid wordt. Journalistieke media krijgen dagelijks ontzettend veel persberichten binnen, over van alles en nog wat. Hoe zorg je er nou voor dat jouw persbericht uitsteekt boven de rest en wél wordt overgenomen door de media?

Lees verder

Customer journey, misschien heb je al eens van het begrip gehoord. Het slaat op de emotionele reis die een potentiële kant maakt in zijn koopproces. Wij onderscheiden grofweg drie verschillende fasen die een consument doorloopt voordat hij overgaat tot een koop. Waar de ene klant hartstikke geïnteresseerd is in jouw product, probeert de ander zich alleen nog maar te oriënteren. Bij elke fase hoort een aparte communicatiestrategie. Lees hier hoe je van een passieve lezer een actieve koper maakt door jouw teksten af te stemmen op de juiste klantbehoefte.

Lees verder

Sinds dit jaar schrijf ik als freelance tekstschrijver voor het internet communicatiebureau 2manydots in Tilburg. Wanneer bedrijven een complete website door hun laten maken van concept tot optimaliseringsproces, bieden ze mij als tekstschrijver aan. De klant wordt zo ontzorgd en de site wordt direct beter gevonden op zoekmachines zoals Google.

Lees verder