Blogs

Misschien kweek jij de beste planten van heel de regio. Of installeer jij het snelst en meest nauwkeurig een beveiligingssysteem in elk soort huis. Wie weet maak jij de mooiste bruidsfoto’s van het land. Maar als jouw bedrijf online niet goed te vinden is, weet niemand dit. Online zichtbaarheid vergroten doe je met deze vier tips met gemak. Zo profileer je jouw zaak beter en wordt er wél vaak op de contact-knop gedrukt.

Lees verder

Zoekwoorden spelen een grote rol in SEO teksten. Door middel van de zoekwoorden wordt jouw website namelijk gevonden in Google. Schrijf je een landingspagina over jouw tuincentrum in Waddinxveen, dan is het vanzelfsprekend dat je de woorden ‘tuincentrum’ en ‘Waddinxveen’ gebruikt. Maar is jouw tuincentrum gespecialiseerd in het verzorgen van bijna dode planten? Dan is ‘tuincentrum Waddinxveen verzorgen dode planten’ wellicht veel beter. Zie hier: het verschil tussen short tail en long tail zoekwoorden.

Lees verder

In ‘Een minuutje met Lotje’ praat Charlotte jou in één minuut (of zelfs nog sneller!) bij over een onderwerp dat belangrijk is voor jouw bedrijf. Op Lotjes manier. Ideaal voor als je even geen zin hebt in lappen tekst of weinig tijd hebt. Na het zien van deze video leer je SEO verwerken op andere manieren.

Lees verder

E-mailmarketing is een snelle en effectieve manier om klanten op de hoogte te houden van belangrijke ontwikkelingen en nieuws. Daarnaast, en niet geheel onbelangrijk is een nieuwsbrief een sterk promotiemiddel. Hoe zorg je er nou voor dat jouw klanten niet elke keer geërgerd de mail direct naar de prullenbak slepen, maar juist onder de indruk zijn? Volg deze e-mailmarketing tips op en maak elke mail sensationeel.

Lees verder

Je hebt al een tijdje een bedrijfspagina op LinkedIn, maar de volgers stromen nog niet echt binnen. Zonde, want een company page kan naast een marketingtool ook een sterk visitekaartje zijn. Met deze LinkedIn bedrijfspagina tips zie je het volgersaantal snel stijgen.

Lees verder