Vraagt Greetz om enthousiaste, pakkende en unieke teksten rondom het thema verjaardag, dan staat ons één ding te doen. We hingen slingers op, bliezen ballonnen op en maakten van de contentraket één groot feest. En online marketingmanager bij Greetz Jeroen Luijten, die vierde met ons mee. “Door Lotje Getikt blijft verrassen. Oneindige content maken rondom het thema verjaardag onmogelijk? Niet voor de schrijvers van Door Lotje.”
Ja, je leest het goed: een contentraket. Benieuwd wat dat is? Hier lees je er alles over
Echte kenners
Verjaardagen vieren wij bij Door Lotje Getikt als geen ander. Erover schrijven doen we dan ook zonder moeite. Maar dat is niet de enige reden waarom Jeroen enthousiast is over de teksten. “Je merkt aan alles dat Door Lotje Getikt onze producten tot in de vezels kent en vooral begrijpt. Ze weten dat we geen kaarten verkopen, maar een emotie of gevoel. Dat lees ik terug in de teksten.”
“Naast die perfecte productkennis, weet Door Lotje Getikt ook precies wie onze doelgroep is. Ze kruipen in de huid van het 2-jarige neefje dat dagen gelukkig is met jouw heliumballon. Verplaatsen zich in de kringverjaardag van je tante die graag een kaart vol lieve woorden ontvangt. En weten dat een kaart om meer vraagt dan een simpele felicitatie. Zo raken ze keer op keer de juiste snaar.”
”“Door Lotje Getikt tilt content naar een hoger niveau. Zo schakelden ze een socioloog in om te ontdekken wat een kaart ontvangen met je doet.”
Jeroen LuijtenOnline marketingmanager bij Greetz
Verlengstuk van team Greetz
Waar we begonnen met één contentraket, schoten we er inmiddels al drie de ruimte in. Jeroen: “Door Lotje Getikt voelt als onderdeel van ons team. Het contact is warm, persoonlijk en we schakelen altijd snel. Geef ze één woord en ik krijg 101 ideeën terug. We zien ons bereik stijgen met behulp van Door Lotje Getikt. Het zijn onze collega’s op afstand geworden.”
Oneindige creativiteit
Misschien vraag je je af: hoeveel kun je vertellen over verjaardagen? Als echte verjaardagsgekkies tikten wij twee raketten vol. Jeroen: “De creatieve insteken blijven me verrassen. Zo schreven ze een blog over wat te doen met een ontvangen verjaardagskaart. Hun idee: maak een kaartenslinger. Als je dat bedenkt, is dat voor mij een teken dat je Greetz kent. En dat het team barst van de creativiteit.”