Cv’tjes op jouw website: een persoonlijke uitstraling én goede employee experience
Laat jouw medewerkers stralen met cv’tjes op de teampagina van jouw website. Zij zijn immers het zonnetje van de organisatie. Zet ze in de spotlights en laat hun expertise én persoonlijkheid zien. Dat geeft jouw bedrijf een persoonlijke uitstraling naar (potentiële) klanten én zorgt voor een betere employee experience. Wij vertellen je meer.
Hé, ik ken jou ergens van!
Cv’tjes leveren kansen op. Zeker wanneer ze persoonlijk zijn én een link hebben met het werk. Die persoonlijke touch schept betrouwbaarheid, betrokkenheid en herkenning: wanneer (potentiële) klanten bellen, hebben ze een gezicht bij de persoon aan de andere kant van de lijn. En dat niet alleen, ook andere collega’s zijn al bekend. Geïnteresseerde websitebezoekers komen dus al meer te weten over het bedrijf én de werknemers.
Betrokkenheid van collega’s
Ook voor de employee experience zijn cv’tjes waardevol. Wat is dat ook alweer, employee experience? We nemen je mee. Employee experience is wat medewerkers tegenkomen, waarnemen of voelen tijdens hun employee journey: hun reis als medewerkers in de organisatie. Kortom: het gaat dus om de tevredenheid van de medewerkers.
Een persoonlijke teampagina in drie stappen
Stap 1. Geef er een persoonlijke touch aan.
Stap 2. Laat collega’s hun eigen verhaal vertellen: werkzaamheden, expertises, kenmerkende eigenschappen of hobby’s. Dikke tip: leg een link tussen deze twee zaken door mooie metaforen en een beeldende tekst.
Stap 3. Maak er stralende en sprekende portretten bij.
En waarom de cv’tjes goed zijn voor die employee experience? Ze creëren niet alleen betrokkenheid bij de (potentiële) klanten, maar ook bij de collega’s onderling. Zij horen erbij, zijn onderdeel van het bedrijf en daar zijn ze trots op. Win-win!