Skip to main content

Om ervoor te zorgen dat je content relevant blijft in het algoritme van Google, is het belangrijk dat je het up-to-date houdt. Hiermee zorg je ervoor dat je site niet wegzakt in het algoritme. Je blijft hoog in de zoekresultaten staan en je doelgroep weet je te vinden. Wij kunnen je helpen, lees hieronder hoe.  

Ga voor een lange termijn planning

Een lange termijnvisie is erg belangrijk om als bedrijf te hebben. Dit geldt ook voor je content. Contentmarketing biedt hierin een oplossing. Plaats wekelijks of maandelijks content en doe dit met een doordachte strategie die aansluit bij de bedrijfsidentiteit. Het vereist wel doorzettingsvermogen en geduld. Maar hey, uiteindelijk pluk je er de vruchten van! 

Pssstt…we hebben wat voor leuks voor je 

Wij hebben iets ontwikkeld waardoor je als een raket door het internet vliegt: de contentraket. Dit is een mix van referentieverhalen, blogs, socialmediaberichten en mailflows. Het aantal bezoekers schiet zo de lucht in.  

Laat ons voor jou een contentraket maken. 

Blijf consistent met je content  

Wanneer je al content aan het plannen bent voor komende maanden, is het belangrijk dat je hier consistent mee bezig blijft. Denk na over je content. Sluit het nog aan bij de visie van je bedrijf? Is het nog vernieuwend? Blijf je nog relevant? Probeer hier zo creatief mogelijk te zijn. Zo blijft jouw website up-to-date en hoef je je geen zorgen meer te maken of je het verkeer genereert.